Øster Nykirke Logo

Skolestart på Øster Nykirke Skole 2024

Indskrivning i Vejle Kommune foregår som digital indskrivning på Vejle Kommunes hjemmeside www.vejle.dk/skolestart

Den digitale indskrivning skal foretages i perioden fra den 20.11.2023 til 19.12.2023. Du får adgang til indskrivning ved at benytte Mit-id, samtidig kan du via et link tilmelde dit barn til SFO.

Som forældre er det vigtigt at give besked til distriktsskolen, om man vil benytte privat/friskole eller anden folkeskole, hvis tilfældet er, at der er givet afslag fra den ønskede folkeskole i Vejle Kommune.

Vi vil gerne invitere jer op på skolen den 22. november mellem kl. 15.00 – 17.00

Her vil der være mulighed for at møde personale og ledelse til rundvisning eller en snak om skolen.

I er velkommen til at tage jeres barn/børn med. Der vil være kaffe på kanden og et glas saftevand & en bolle til børnene.

Vi har i samarbejde med børnehaven Kolbøtten lavet et forløb hvor børnene, der går der, besøger skolen og får et indblik i hverdagen. Dette forløb starter i foråret 2024. Det vil I høre mere om, når det nærmer sig. Går dit barn ikke i Kolbøtten, kan der laves aftale om at deltage alligevel.